ISM Foundation

Prijs: € 800,-
Duur: 2 dagen
Locatie: Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam

18-09-2017 t/m 19-09-2017 (Utrecht)
30-11-2017 t/m 01-12-2017 (Utrecht)
18-01-2018 t/m 19-01-2018 (Utrecht)
15-05-2018 t/m 16-05-2018 (Utrecht)
17-09-2018 t/m 18-09-2018 (Den Haag)
29-11-2018 t/m 30-11-2018 (Utrecht)

De IT Management Group verzorgt de ISM Foundation training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren.
Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

 
Inschrijven    Contact    Brochure

ISM staat voor Integrated Service Management en is een standaardmethode voor de inrichting en verbetering van uw IT-beheer. ISM bevat het beste uit de praktijk van een groot aantal organisaties, en is geheel compatibel met populaire referentiemodellen zoals ITIL, ASL, en MOF.

De 10 Voordelen van ISM

1. Een snelle verbetering van uw dienstverlening en van uw klanttevredenheid, omdat Integrated Service Management in korte tijd bijdraagt aan een effectievere en efficiëntere organisatie.
2. Meer dan 50% besparing op de traditionele implementatiekosten van IT-beheer.
3. Een veel snellere invoering van IT-beheer, door de sterke standaardisatie van de methode.
4. Een sterke vereenvoudiging van de complexiteit van ITIL en/of ASL.
5. Een flexibele fasering van de verbetering van uw IT-beheer, volgens uw eigen prioriteiten
6. Meer draagvlak onder uw medewerkers, omdat ISM eenvoudig te begrijpen en te gebruiken is.
7. Een besparing op de procesmanagementkosten, omdat het ISM-procesmodel slechts zes logisch geordende en geïntegreerde processen bevat. Het model is daardoor overzichtelijk en goed beheersbaar en aan te sturen.
8. Een goede aansluiting op bestaande kennis en begrippen bij uw beheerders, omdat de ISM-processen goed aansluiten op de beschrijvingen uit ITIL, ASL en MOF.
9. Een forse besparing op de inrichtingskosten van uw helpdesktool: ISM maakt gebruik van gestandaardiseerde inrichtingen van bekende tools, waardoor een snelle en optimale integratie ontstaat met de processen en uw organisatie.
10. Een forse besparing op de beschrijving van uw processen en de inrichting van uw publicatietool: ISM maakt gebruik van gestandaardiseerde procesmodellen die in de meeste bekende publicatietools plug-and-play zijn.

De ISM Foundation training
De tweedaagse training Integrated Service Management Foundation heeft als doel de deelnemer op hoofdlijnen inzicht te verschaffen in de werkwijze van een IT-beheerorganisatie, volgens de aanpak van de Integrated Service Management-methode, zodat de deelnemer in staat is te functioneren in een organisatie waar Integrated Service Management het gehanteerde referentiekader is.

Trainingsmateriaal
De training is gebaseerd op een gedetailleerde syllabus. Daarnaast krijgt u het Integrated Service Management Foundation boek uitgereikt. De tweedaagse ISM training is vergelijkbaar met de driedaagse training ITIL Foundation, maar is meer op de dagelijkse praktijk van IT-beheerders ingesteld, en is gebaseerd op de eenvoudig te begrijpen aanpak van de ISM-methode.

Toetsing en certificaat
Inzicht in de ISM-methode, op Foundation niveau, wordt getoetst door het afnemen van een individueel examen van 40 multiple-choice vragen op papier. Het examen wordt centraal door een geaccrediteerde examenorganisatie afgenomen. Eenmaal per kwartaal bestaat de mogelijkheid tot het afleggen van het examen in Amersfoort op een centrale en uitstekend bereikbare locatie. ITMG kan u desgewenst aanmelden voor het examen bij de centrale instantie. Bij in-house trainingen kunnen de examens ook in-house worden afgenomen.

ISM-Register
Deelnemers die een voldoende voor het Foundation examen hebben gehaald, ontvangen het certificaat Integrated Service Management Foundation en worden (desgewenst anoniem) opgenomen in het ISM-Register.

Trainingsduur en kosten
De training Integrated Service Management Foundation wordt u aangeboden door de IT Management Group als geaccrediteerde Integrated Service Management-opleidingspartner. De training Integrated Service Management Foundation duurt 2 dagen. De kosten voor de training ISM bedragen € 800,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW.

Examen Integrated Service Management
Het examengeld bedraagt € 200,- excl. BTW. Het examen wordt op afspraak voor u ingepland.

Docenten en locaties
De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Amsterdam, Eindhoven en Rotterdam. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

 
Inschrijven    Contact    Brochure

Eerstvolgende startdata ISM Foundation

18 September 2017
Training Integrated Service Management Foundation

Integrated Service Management Foundation

ITMG Locatie
(Utrecht)

_____ _____ _____

30 November 2017
Training Integrated Service Management Foundation

Integrated Service Management Foundation

ITMG Locatie
(Utrecht)

_____ _____ _____

Copyright © 2008 - 2017 IT Management Group