ITIL® 4 Foundation Bridge

Inclusief e-learning omgeving

Prijs: € 475,-
Duur: 1 dag
Locatie: Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam
 
27-08-2019 (Utrecht)
03-10-2019 (Utrecht)
06-11-2019 (Utrecht)
17-12-2019 (Utrecht)
 

De IT Management Group verzorgt de ITIL® 4 Brdige training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren.
Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

 
Inschrijven    Contact    Brochure

ITIL 4 is de nieuwe editie van het meest gehanteerde best practice framework voor IT-servicemanagement ter wereld. Digitale transformatie en technologie drijven organisaties naar een nieuwe manier van werken in een snel veranderende omgeving.

De kern van ITIL 4 is het service-waardesysteem (service value system- SVS) en het vier-dimensiemodel (four dimension model) van waaruit elk onderdeel van het SVS overwogen wordt. De kerncomponenten van het SVS zijn de service-waardeketen (ITIL service chain), de werkwijzen (ITIL practices), de leidende principes (ITIL guiding principles), de besturing (governance) en continue verbetering (continual improvement).

Speciaal voor mensen die reeds bekend zijn met ITIL en die al in het bezit zijn van het certificaat ITIL V3 (de voorloper van ITIL 4) organiseert IT Management Group de ITIL® 4 Foundation Bridge training. In deze training van één dag wordt u meegenomen in de veranderingen van ITIL 4 ten opzichte van ITIL V3. Met de inbegrepen ITIL 4 eLearning omgeving kunt u zicht maximaal voorbereiden op het ITIL 4 Foundation examen.

Uw profiel
Bent u in het bezit van een ITIL V3 certificaat en bent u werkzaam in de IT op het gebied van beheer of exploitatie? Of geeft u leiding binnen dit vakgebied? Of bent u als intermediair werkzaam tussen gebruikers- en IT-organisatie? Dan is de ITIL 4 Bridge training zeer geschikt!

Professioneel en praktijkgericht
In deze professionele en praktijkgerichte training komen de volgende onderwerpen aan bod:

1. ITIL 4 en de veranderingen ten opzichte van ITIL V3
– De belangrijkste servicemanagement concepten
– De vier dimensies van servicemanagement
– Het doel en de componenten van het ITIL service-waardesysteem
– De leidende principes (adopteren en aanpassen)
– De activiteiten binnen de service-waardeketen en de onderlinge relaties
– Kennis en begrip van de belangrijkste werkwijzen
2. Examentraining

Let op, onderwerpen in deze training worden in een snel tempo behandeld, waarbij kennis van basisbegrippen wordt verondersteld. Om aansluitend het examen te kunnen afleggen dient u zich via de eLearning omgeving voor te bereiden. Wilt u meer uitleg over de ITIL 4 best practice of meer ruimte om vragen te stellen dan verwijzen wij u graag naar onze 3-daagse foundation training.

Aansluitend aan de training kunt u het examen afleggen. U kunt het examen ook op een later moment ook online afleggen of een afspraak maken op één van de kantoren van de IT Management Group.

Voorkennis
Kennis van ITIL V3 en het ITIL V3 certificaat is vereist.

Certificaat
Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® 4 Foundation Certificate in IT Service Management.

Trainingsduur en kosten
De training ITIL 4 bridge duurt 1 dag. De kosten voor de training bedragen €475,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld ITIL4 Foundation bedraagt €250,- excl. BTW. Het examen wordt direct aansluitend aan de trainingsdag op locatie afgenomen. Indien gewenst kunt u het examen ook op een later moment afleggen.

Docenten en locaties
De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

ITIL advies en detachering
Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

 
Inschrijven    Contact    Brochure

Eerstvolgende startdata ITIL 4 Foundation:

27 August 2019
Training ITIL4 Foundation Bridge (ITV4B)

ITMG Locatie
(Utrecht)

_____ _____ _____

3 October 2019
Training ITIL4 Foundation Bridge (ITV4B)

ITMG Locatie
(Utrecht)

_____ _____ _____
 

Copyright © 2008 - 2019 IT Management Group