ITIL Continual Service Improvement (CSI)

Prijs: € 1250,-
Duur: 3 dagen
Locatie: Utrecht, Den Haag

03-10-2017 t/m 04-10-2017 en 10-10-2017 (Utrecht)
05-04-2018 t/m 06-04-2018 en 19-04-2018 (Utrecht)
11-10-2018 t/m 12-10-2018 en 19-10-2018 (Utrecht)

De IT Management Group verzorgt de ITIL® Continual Service Improvement training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren.
Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

 
Inschrijven    Contact    Brochure

Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Lifecycle Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 3 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

Uw profiel
Bent u (IT-) Manager, teamleider, proceseigenaar, ICT-consultant, ICT-professional of Service Level Manager en bent u verantwoordelijk voor het managen, besturen, coördineren, integreren en/of implementeren van IT Continual Service Improvement processen en functies? Én u wilt de kwaliteit van dienstverlening verhogen? Dan is de training ITIL® Continual Service Improvement wat u zoekt!

Professioneel en praktijkgericht
In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Continual Service Improvement krijgt u inzicht in:

1. Handreikingen om de activiteiten en technieken binnen ITIL® Continual Service Improvement te kunnen managen en besturen;
2. Introductie, doel en uitgangspunten van Continual Service Improvement;
3. Het proces, de methoden, technieken, principes, concepten en activiteiten binnen Continual Service Improvement;
4. Analyse, rechtvaardiging en selectie van de implementatiemethoden;
5. Uitdagingen, kritische succesfactoren en risico’s.

Voorkennis
Om het examen ITIL Continual Service Improvement te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Continual Service Improvement bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

Certificaat
Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® Continual Service Improvement.

Examen en voertaal
De voertaal van de training is Nederlands. Het examen wordt standaard afgenomen in het Engels. Het examen is (nog) niet beschikbaar in het Nederlands.

Trainingsduur en kosten
De training ITIL Continual Service Improvement duurt 3 dagen. De kosten voor de training bedragen €1250,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld voor de ITIL vervolgmodules bedraagt €300,- excl. BTW.

Docenten en locaties
De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

ITIL advies en detachering
Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

 
Inschrijven    Contact    Brochure
 
Eerstvolgende startdata ITIL® Continual Service Improvement:

3 October 2017
ITIL CSI
ITMG Locatie

(Utrecht)

5 April 2018
ITIL CSI
ITMG Locatie

(Utrecht)

Copyright © 2008 - 2017 IT Management Group