ITIL Foundation (met slagingsgarantie!)

Prijs: € 900,-
Duur: 3 dagen
Locatie: Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam
 
28-11-2017 t/m 29-11-2017 en 05-12-2017 (Utrecht)
11-12-2017 t/m 12-12-2017 en 18-12-2017 (Amsterdam – English training – UK Version)
13-12-2017 t/m 14-12-2017 en 20-12-2017 (Eindhoven)
22-01-2018 t/m 23-01-2018 en 29-01-2018 (Utrecht)
06-02-2018 t/m 07-02-2018 en 14-02-2018 (The Hague – English training – UK Version)
07-03-2018 t/m 09-03-2018 (Den Haag)
24-04-2018 t/m 26-04-2018 (Utrecht)
31-05-2018 t/m 01-06-2018 en 08-06-2018 (Den Haag)
26-06-2018 t/m 28-06-2018 (The Hague – English training – UK Version)
23-07-2018 t/m 25-07-2018 (Utrecht)
 
Deze training is ook als eLearning training beschikbaar.

De IT Management Group verzorgt de ITIL® Foundation training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren.
Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

 
Inschrijven    Contact    Brochure

ITIL staat voor Information Technology Infrastructure Library. ITIL is ontstaan uit een verzameling best practices.

ITIL richt zich op het managen van de IT-dienstverlening. ITIL beschrijft een methode waarmee op een efficiënte en effectieve wijze het beheer uitgevoerd kan worden over alle IT-middelen van een organisatie. ITIL is een raamwerk en biedt richtlijnen die aangeven hoe een IT-dienstverlener het best kan garanderen dat haar klanten de producten en diensten krijgen die zij verlangen.

De kern van ITIL is de levenscyclus van een service: de Service Lifecycle. De Service Lifecycle bestaat uit 5 fases, die allemaal eigen processen en functies bevatten:

1. Service Strategy: Service Management for IT services, Portfolio Management, Financial Management, Demand Management, Business Relationship Management
2. Service Design: Design Coordination, Catalogue Management, Service Level Management Availability Management, Capacity Management, IT Service Continuity Management, Information Security Management, Supplier Management
3. Service Transition: Transition Planning and Support, Change Management, Asset and Configuration Managament, Release and Deployement Management, Knowledge Management
4. Service Operation: Incident Management, Problem Management, Event Management, Request Fulfilment, Acces Management, Servicedesk, Technical Management, IT Operation Management, Application Management
5. Continual Service Improvement: 7 Steps of improvement, PDCA

Uw profiel
Bent u werkzaam in de IT op het gebied van beheer of exploitatie? Of geeft u leiding binnen dit vakgebied? Of bent u als intermediair werkzaam tussen gebruikers- en IT-organisatie? Dan is de kennis van ITIL Foundation voor u onmisbaar!

Inhoud training
In deze professionele en praktijkgerichte training komen de volgende onderwerpen aan bod:

1. IT Servicemanagement;
2. Procesmatig werken;
3. De opbouw, de begrippen en het doel van ITIL®;
4. De processen en functies van de verschillende stadia binnen de ITIL Service Lifecycle;
5. Examentraining.

Voorkennis
Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.

Certificaat
Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management.

Trainingsduur en kosten
De training ITIL Foundation duurt 3 dagen. De kosten voor de training bedragen €900,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld ITIL Foundation bedraagt €230,- excl. BTW. Het examen wordt direct aansluitend aan de derde trainingsdag op locatie afgenomen. Het ITIL Foundation examen op basis van open inschrijving wordt u aangeboden met slagingsgarantie! . De slagingsgarantie houdt in dat u – mocht u onverhoopt toch niet in één keer voor het examen slagen – u eenmalig op kosten van de IT Management Group herexamen kunt afleggen.

Docenten en locaties
De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

ITIL advies en detachering
Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

 
Inschrijven    Contact    Brochure

Eerstvolgende startdata ITIL Foundation:

28 November 2017
Training ITIL® Foundation (ITV3F)

ITIL® Foundation

ITMG Locatie
(Utrecht)

_____ _____ _____

11 December 2017
Training ITIL® Foundation (ITV3F)

ITIL® Foundation

ITMG Locatie
(Amsterdam – English training – UK Version)

_____ _____ _____
 

Copyright © 2008 - 2017 IT Management Group