ITIL Operational Support & Analysis (OSA)

Prijs: € 1750,-
Duur: 4 dagen
Locatie: Utrecht, Den Haag

08-02-2018 t/m 09-02-2018 en 15-02-2018 t/m 16-02-2018 (Utrecht)
11-06-2018 t/m 12-06-2018 en 18-06-2018 t/m 19-06-2018 (Utrecht)
02-10-2018 t/m 03-10-2018 en 09-10-2018 t/m 10-10-2018 (Utrecht)

De IT Management Group verzorgt de ITIL® Operational Support & Analysis training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren.
Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

 
Inschrijven    Contact    Brochure

Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Capability Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 4 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

Uw profiel
Bent u werkzaam als incidentmanager, problem manager, service (level) manager of bent u actief binnen de service desk? Bent u als IT professional werkzaam in een organisatie die ITIL® als raamwerk heeft geadopteerd? Of is verdere certificering en professionalisering in ITIL® uw wens? Dan is de training ITIL® Operational Support & Analysis een geschikte training voor u.

Professioneel en praktijkgericht
In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Operational Support and Analysis krijgt men inzicht in alle aspecten die van belang zijn wanneer het gaat om het analyseren en operationeel houden van services. Tijdens de training ligt de focus op het continu leveren en analyseren van services. Het verbeteren van de kwaliteit van een service binnen een organisatie staat centraal. Na de training ITIL Operational Support & Analysis heeft de cursist voldoende handvatten voor de succesvolle uitvoering van servicemanagement in de praktijk.

Voorkennis
Om het examen ITIL Operational Support & Analysis te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Operational Support & Analysis bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

Certificaat
Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® Operational Support & Analysis.

Examen en voertaal
De voertaal van de training is Nederlands. Het examen wordt standaard afgenomen in het Engels. Het examen is (nog) niet beschikbaar in het Nederlands.

Trainingsduur en kosten
De training ITIL Operational Support and Analysis duurt 4 dagen. De kosten voor de training bedragen €1750,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld voor de ITIL vervolgmodules bedraagt €300,- excl. BTW.

Docenten en locaties
De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

ITIL advies en detachering
Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

 
Inschrijven    Contact    Brochure

Eerstvolgende startdata ITIL® Operational Support & Analysis:

8 February 2018
Training ITIL® Operational Support & Analysis (ITV3-OSA)

ITMG Locatie
(Utrecht)

_____ _____ _____

11 June 2018
Training ITIL® Operational Support & Analysis (ITV3-OSA)

ITMG Locatie
(Utrecht)

_____ _____ _____
 

Copyright © 2008 - 2017 IT Management Group