ITIL Service Operation

Prijs: € 1250,-
Duur: 3 dagen
Locatie: Utrecht, Den Haag

15-03-2018 t/m 16-03-2018 en 19-03-2018 (Den Haag)
09-08-2018 t/m 10-08-2018 en 17-08-2018 (Utrecht)

De IT Management Group verzorgt de ITIL® Service Operation training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren.
Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

 
Inschrijven    Contact    Brochure

Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Lifecycle Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 3 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

Uw profiel
Bent u (IT-)manager, teamleider, proceseigenaar, ICT-consultant of -professional of service (level) manager en bent u verantwoordelijk voor het managen, besturen, coördineren, integreren en/of implementeren van IT Service Operation processen en functies? Én u wilt de kwaliteit van dienstverlening verhogen? Of werkt u dicht tegen de Service Operation omgeving aan? Dan is deze training ITIL Service Operation geschikt voor u!

Professioneel en praktijkgericht
In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Service Operation krijgt u inzicht in:

1. Het doel en de uitgangspunten van Service Operation;
2. Het managen, besturen, coördineren, organiseren en integreren van Service Operation Lifecycle processen en functies en de (technologische) activiteiten/technieken daarbinnen;
3. Organisatie van Incident Management, Event Management, Problem Management, Service Desk, Technical Management, Application Management, IT Operation Management, etcetera;
4. Analyse, rechtvaardiging en selectie van de implementatiemethoden;
5. Uitdagingen, kritische succesfactoren en risico’s.
6. Voorbereiding op het examen.

Voorkennis
Om het examen ITIL Service Operation te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Service Operation bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

Certificaat
Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® Service Operation.

Examen en voertaal
Het examen wordt aansluitend op de derde trainingsdag afgenomen. De voertaal van de training is Nederlands. Het examen wordt standaard afgenomen in het Engels. Het examen is (nog) niet beschikbaar in het Nederlands.

Trainingsduur en kosten
De training ITIL Service Operation duurt 3 dagen. De kosten voor de training bedragen €1250,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld voor de ITIL vervolgmodules bedraagt €300,- excl. BTW.

Docenten en locaties
De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

ITIL advies en detachering
Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

 
Inschrijven    Contact    Brochure

Eerstvolgende startdata ITIL® Service Operation:

15 March 2018
Training ITIL® Service Operation (ITV3-SO)

ITMG Locatie
(Den Haag)

_____ _____ _____

9 August 2018
Training ITIL® Service Operation (ITV3-SO)

ITMG Locatie
(Utrecht)

_____ _____ _____
 

Copyright © 2008 - 2017 IT Management Group